دانلود بازی کامپیوتر
نوشته شده توسط : محمد طاهری

بازی بسیار زیبای شطرنج Grand Master Chess Tournament

 

 

 

بازی بسیار زیبای شطرنج Grand Master Chess Tournament

بازی شطرنج یک بازی فکری است که در ایران جایگاه خوبی پیدا کرده و باید به آینده آن امیدوار بود . اما اصل مطلب و توضیحات در مورد بازی. بازی مهیج شطرنج Grand Master Chess Tournament با گرافیک نسبتا خوب و به صورت سه بعدی امکان بازی کردن شما را با کامپیوتر یا به صورت دونفره را مهیا می سازد. درست است که همه شما با این بازی تا حدودی یا شاید هم به صورت حرفه ای آشنا هستید اما اشتباه نکنید این یک بازی معمولی نیست. یکی از ویژگی های بارز این بازی این است که حجم کمی دارد و بر روی همه سیستم ها نصب می شود.
این یک بازی سه بعدی بوده که شما میتوانید دونفره البته در صورت شبکه بودن کامپیوتر هایتان این بازی را انجام دهید پیشنهاد میکنم اگر خواهان یک بازی فکری هستید که کسل کننده نباشد و شما را به فکر وادارد این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی کم حجم و قابل حمل (portable) بوده و نیاز به نصب ندارد.امیدوارم  لذت ببرید.

دانلود فایل از سرور کمکی

حجم : 25 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

دانلود بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations

 

 

 

دانلود بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations

آیا دوست دارید بجای یکی از سیاستمدار های بزرگ جهان باشید، آیا دوست دارید بجای آقای احمدی نژاد بر ایران حکومت کنید و دنیا را از دید ایشان ببینید ؟

شما با بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations می توانید بجای هر کدام از رئیس جمهور های جهان از جمله ایران بنشینید و تصمیمات اقتصادی و نظامی مورد نظر خود را بگیرید. 

 

ویژگی ها:
- امکان بازی بصورت آنلاین
- امکان بازی بصورت چند نفره و بازی تحت شبکه
- فاش شدن بعضی از راز هایی که از آن بی خبر هستید
- GamePlay راحت و آموزش قدم به قدم بازی

سیستم مورد نیاز:
- ۲ گیگاهرتز پردازنده
- ۲ گیگابایت رم
- ۲ گیگابایت فضا برای نصب بازی
- ۱۲۸ مگابایت گرافیک
- سیستم عامل ویندوز XP / 7 / Vista
 

طریقه ی فعال سازی : ابتدا پوشه ی Update را از درون پوشه ی Crack به محل نصب بازی کپی کنید. سپس فایل ron10_en_dl_patch_418 را از درون پوشه ی Update اجرا کنید. پس از تمام شدن عملیات بروزرسانی آفلاین بازی. فایل _start را از پوشه ی Crack به محل نصب بازی کپی کنید. حال می توانید بازی را اجرا کنید. فقط بیاد داشته باشید که به هیچ عنوان این بازی نباید خود را بروز کنید. می توانید در قسمت FireWall آنتی ویروس یا ویندوز، این بازی را Block کنید.

 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 810 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 





:: برچسب‌ها: free download Grand Master Chess Tournament - Grand Master Chess Tournament - بازی بسیار زیبای شطرنج Grand Master Chess Tournament - بازی فکری - دانلود chess - دانلود Grand Master Chess Tournament - دانلود بازی Grand Master Chess Tournament - دانلود بازی با لینک مستقیم - دانلود بازی شطرنج - دانلود بازی فکری - دانلود رایگان Grand Master Chess Tournament - دانلود شطرنجcrack Political Simulator 2 Rulers of Nations - download free Political Simulator 2 Rulers of Nations - Political Simulator 2 Rulers of Nations - آموزش کرک بازی - آموزش کرک بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations - بازی پلیتیکال - دانلود Political Simulator 2 Rulers of Nations - دانلود بازی Political Simulator 2 Rulers of Nations - دانلود بازی با لینک مستقیم - دانلود بازی رایگان - دانلود بازی رایگان Political Simulator 2 Rulers of Nations - کرک Political Simulator 2 Rulers of Nations ,
:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: